agreement-303221_640

כמה טיפים חשובים לבחירת מתווך נדל"ן איכותי

כולנו רוצים למכור או לרכוש את הנכס במהרה ומבלי לצאת פראיירים בסוף התהליך. בחירה בתיווך נדל"ן הנה דרך הבטוחה לצאת מסופקים, אך זה מאוד תלוי במתווך שתמצאו.אז מה כדאי לדעת על המתווך?

  1. רישיון תיווך – בארץ כל מי שעוסק בתיווך חייב להיות מוסמך לכך ולכן תבקשו לראות רישיון תיווך בתוקף לפני שאתם מזמינים את שירותיו.
  2. מקצועיות – בקשו המלצות,בררו עם מכריכם וגם הקלידו את שמו של  המתווך, שעמו אתם שוקלים לעבוד,ברשת, וגלו כמה שאתם יכולים,אודות עליו,כדי שתהיו בטוחים שהוא אכן אמין ומקצועי ואין מספר כלשהו  של פסקי דין מעל ראשו,או עסקאות מפוקפקות בהיסטוריית מכירות שלו.
  3. היסטוריית הצלחות – מתווך טוב הינו מתווך בעל יכולות מכירה.הוא מיומן בניהול משא ומתן ויודע לסגור עסקאות.לפחות זה מה שהוא אמור לדעת לעשות.שאלו את המתווך איזה אחוז מהעסקאות שלו אכן נסגרו בהצלחה כי מתווך שלא יודע למכור אינו מתווך הרצוי עבורכם.
  4. ערוצי שיווק ופרסום – ישנם הרבה אפיקים אפשריים לפרסום ושיווק לשם מציאת רוכשים פוטנציאליים לנכס שלכם.עליכם לבחור במתווך שיודע להשתמש בכולם:החל מעיתונות,דרך האינטרנט ועד לשימוש בקשרים העסקיים שלו ושיתופי פעולה עם מתווכים אחרים.אתם לא צריכים מתווך שפועל רק באפיק אחד,זה לא יעיל.אבל מצד שני,אל תבחרו במתווך שאומר לכם,טרם ראה את הנכס שלכם ושמע את הצרכים שלכם,שהוא יפרסם אותו בכל אפיק האפשרי-הבחירה בערוצי שיווק ופרסום צריכה להיות בהתאם לקהל היעד של הנכס.
  5.  התמחות באיזור– במידע ואתם מעוניינים במתווך לצורך רכישה,בחרו באחד שייתן לכם מידע מפורט על כל נכס וגם על סביבתו וסוג האוכלוסיה. באם ואתם מחפשים מתווך לצורך מכירת הנכס,בחרו באחד שיפרט לכם את התוכנית השיווקית שלו,לפיה יפעל כדי להביא לסיום מהיר ואיכותי של התהליך.מתווך שמתמחה באיזור המגורים שלכם ישמח להציג בפניכם דוגמאות של עסקאות שביצע לאחרונה באיזור.
  6. עמלת תיווך – לפי חוק המתווכים,מתווך יכול לגבות 2%+מע"מ.לא כדאי לשכור שירותיו של מתווך שיסכים לעמלה נמוכה מדי.מהר מאוד תגלו שמתווך זול עולה ביוקר מאוחר יותר.
  7. זמינות – בחרו במתווך שעוסק בתחום במשרה מלאה ויהיה זמין עבורכם בזמנים הנוחים עבורכם.היום ישנם הרבה "מתווכים" שעוסקים בתחום בזמנם הפנוי מהעבודה העיקרית שלהם.אחד כזה לא יעיל לכם במיוחד.
Facebook
Twitter
Pinterest

מעוניינים בנכס? יש לכם שאלה?

חייגו עכשיו: 052-878-2777
יש לכם שאלה? דברו איתי עכשיו
Scan the code
דילוג לתוכן