Mountain Image Traveling Postcard

למה לשכור דירה דרך מתווך בכלל ועוד לשלם לו עמלה אם ישנן מלא דירות ללא תיווך?

הרי זה לא סוד שבארץ רוב האנשים שמחפשים דירה להשכרה,נמנעים מלפנות למתווך נדל"ן,לפחות בשלב הראשון.וזה כמובן מטעמי חסכון.זה בסדר,זה לגיטימי.הרי אם כל העניין של תיווך דירות היה מוסדר אצלנו כמו ברוב מדינות בעולם,כאשר רק המשכיר משלם דמי תיווך ולא השוכר,לא הייתה שום מניעה גם בארץ לפנות למתווך ולהיעזר בשירות שלו.

יחד עם זאת,גם במצב של היום,ישנם הרבה אנשים שכן נעזרים במתווך לחיפוש דירה להשכרה ומוכנים לשלם עמלת תיווך מלאה על השירות.חושבים שהם סתם פריירים או שיש להם כסף מיותר? ממש לא!

אז למה כן? אני אסביר….

קודם כל,מתווך מקצועי לא ישקיע מאמצים בלשווק דירה להשכרה שהיא יקרה מדי ביחס למצב שוק נדל"ן באותו אזור כי הוא מכיר אותו היטב.וכן, ישנם לא מעט בעלי נכסים שמחפשים פרייר שלא מכיר שוק שכירויות באזור ומבקשים שכר דירה גבוה מדי.

שנית, ולדעתי זו הסיבה העיקרית שאנשים נעזרים במתווך כשרוצים לשכור דירה,זה שקט נפשי! למה? כי ברוב המקרים לפחות,מתווך,אשר מייצג את בעל הנכס, יודע עליו הכל! הוא יודע שהוא לא מתכוון למכור את הדירה בחמש שנים הקרובות לפחות,הוא יודע גם שהוא לא מתכנן לחזור לגור בה בכלל וגם אין לו ילדים שאולי יבקשו יום אחד לעבור לדירה הזאת.

בדרך כלל, כשאתם בתור שוכרים נמצאים אחד על אחד מול בעל הנכס,אין לכם סיכוי לדעת את כל זה! רוב בעלי נכסים מעוניינים כמה שיותר מהר להשכיר את הנכס ורק אחר כך לעדכן את הדייר לגבי שינויים הצפויים! נכון שישנם כל מיני מקרים בחיים ושינויים לא צפויים, אבל אני לא מדבר על כאלה.כל מה שאני מתאר כאן מבוסס על עשרות מקרים של לקוחות שפנו אלי עם בקשה לשכור דירה דרכי כי בעבר עשו זאת ללא מתווך ועברו חוויות דומות למה שתיארתי קודם.

אז שוב לשאלתנו, למה לשכור דירה דרך מתווך ולשלם לו?

על זה שהוא דאג שתשלמו על דירה מחיר ריאלי ושקל לא יותר!

על זה שאתם יכולים לגור בשקט לפחות כמה שנים טובות בלי שמישהו יבקש מכם לצאת פתאום, בהנחה שתעמדו בהסכם שכירות כבמובן:)

אז… בפעם הבאה שתחליטו לשכור דירה,אל תפסלו את המתווך,כי לפעמים בחיים הזול עולה ביוקר..

Facebook
Twitter
Pinterest

מעוניינים בנכס? יש לכם שאלה?

חייגו עכשיו: 052-878-2777
יש לכם שאלה? דברו איתי עכשיו
Scan the code
דילוג לתוכן